9 april 2009
















Hej!

Ja jag lever, vet att det var ett tag sedan jag skrev. Kvar i varldens basta melbourne men aker om 1,5 vecka for att soka lyckan i Sydney. Kanns hemskt att aka efterosm vi vart har tre manader nu och jag trivs hur bra som helst och melbourne ar varldens basta stad, men samtidigt sa borjar det bli kallt har och jag vill se nagot nytt. Hade varldens basta fodelsedag 15/3, johanna vackte mig med frukost pa sangen, sedan gick vi och at lunch med nagra irlandare, traffade andra vanner och drack drinkar och pa kvallen gick jag och johanna till en japansk resturang och at underbar mat.

For tva veckor sedan serverade jag och johanna pa min jobbarkompis dopfest for att tjana lite extra pengar. Det var trevligt. Forutom det och vart vanliga jobb man-fre sa har vi mest festat, suttit klistrade framfor tvn kl 7 nar det ar biggest loser, gatt promenader eller vart pa bio. Sag tva nya biofilmer forra vecka, the uninvited och Knowing, bada var huuur bra som helst och rekomenderas verkligen om ni har samma filmer i sverige.
Jobbar sista veckan pa jobbet nasta vecka. Skriver och berattar om mina aventyr i sydney nar jag kommer sa langt. Pa lordag ska vi ata pasklunch med nagra andra svenskar, dom akte till ikea igar for att kopa svensk paskmat. Ikvall blir det kalas for en van som fyller ar. Hoppas ni far en underbar langhelg! Glad pask!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Glad Påsk på dig också hjärtat!
Vi saknar dig, skriv snart igen.
Kraaaaam från mamma

Anonym sa...

Kul me lite nytt på sidan, här är det nästan sommarvärme och idag ska jag ut och paddla. Ha de bra nu gumman. Din idol