9 februari 2009

Karlar och manlighet

Maste beratta, jag jobbar ju i ett cafe i en stor skyskrapa i city och det jobbar nagra asheta byggman i samma hus som haller pa och renoverar nagot pa nagon vaning ovanfor oss. Jag spanar sjalvklart in den snyggaste av dem, typ forbjudet snygg ar han, brun med massa valformade muskler och snygga ansiktsdrag. Marker att han spanar lite tillbaka och vi har smapratat lite da och da men jag ar sjalvklart for feg for att fraga om hans nr. Johanna som jobbar i samma byggnad bestammer sig for att ta saken i egna hander och ger mitt nr till snyggingen Jag har typ svavat pa moln nu i flera dagar nar jag fatt sms fran honom och han faktiskt verkar lite intresserad tillbaka. Hur som helst, igar var det en jattestor festival dar jag och johanna bor och han var dar med en van sa vi motte upp dom och det slutade med att vi fyra gick till var lagenghet och spelade lite drinkin games och pratade. Vet ni vad jag efter ett tag till min forskrackelse marker?! Mannen har vaxade armar OCH ben!!!! Kan man bli omanligare?! usch. Allt jag tanker pa resten av kvallen ar att han ar ett freak. Det forsta jag gjorde nar jag kom till jobbet idag var att beratta for Kelly, min australienska jobbarkompis som spanat in en annan av killarna och ocksa ar involverad i allt, hon borjar asgrava at min historia och jag fattar ingenting. Det ar tydligen asvanligt for australienska killar att raka/vaxa armar och ben. Uuuuuuuh! Ar det inte helt sjukt?! Jag tror jag foredrar svenska killar efter allt...

5 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA!!!

Anonym sa...

Hmmm, intressant!
Då kanske du kommer hem snart :)
Kram mamma

Anonym sa...

Tur att mamma har samma smak som dej, för kom inte hem med nån fjolla. Hälsningar Farsan

Anonym sa...

Men du...tänk så här istället.
Eftersom det uppenbarligen brinner i "ditt" land så kan man ju låtsas att hårväxten på armar och ben 'råkat' brinna upp bara.

Hälsar Anonym Tast

Emelie sa...

Haha ni ar roliga ni! :)