11 oktober 2008

The great barrier reef

Hej igen!

Vill borja med att saga tack for alla sota kommentarer :) Saknar er dar hemma! Fast det ar riktigt bra har ocksa, igar var vi ute och dok och snorklade vid stora barriarrever. Att dyka var hur haftigt som helst!!! Forst fick jag lite panik nar dom gick igenom alla sakerhetssaker och sen forsta minutrarna under vattnet, det ar en riktigt konstig kansla att kunna andas under vattnet och huvudet gor grymt ont nar man gar ner, et galler att tryckutjamna varje meter. Val nere var det huuuur cooolt som helst, det sag precis ut som det man sett pa film, fast skillnaden var att man sjalv var dar. Efter lunch snorklade vi bara men det var ocksa asballt eftersom revet ar sa hogt upp vid ytan. Fiskarna var lika stora som jag! :s Pa kvallen sedan gick vi ut med tva svenskar vi traffat under dagen, det var trevligt!
Imorgon tankte vi rora oss ner mot Brisbane och komma igang med att soka jobb.

PUSS








4 kommentarer:

Mezess sa...

Ohh vad häftigt Emelie! Jag vill också vara med. Du är jätteläcker i den där dräkten btw ;) Mamma och pappa hälsar. Puussss

Anonym sa...

Hej Emelie Johan och jag (moster)har tittat på dina bilder. Lite avundsjuk blir man. Kramar fam Widing

Anonym sa...

Hej vilka härliga bilder, kul att kunna följa dig man måste ju in varje dag och kolla.
Kram Ann-Britt

Anonym sa...

auuf ! Fan va najs Emelie ! Blir riktigt avis!! Passa på o njut av allt åt mig oxå...

Puss/ "Willys Madde" :)