27 januari 2009









Nu finns nya bilder pa facebook for er som ar intresserade :) Jobbade forsta dagen idag, det gick jattebra och han sa att jag gjorde jattebra ifran mig sa jag ar glad. Tjanar inte superbra men det ar iaf pengar som kommer in varje vecka. Jobbar 8-4 man-fre sa det blir lite timmar iaf. Nasta vecka flyttar jag och Johanna in i en lagenhet i St Kilda. Lagenheten ligger mitt i centrum, 200 meter fran stranden, helt underbart. Tar 20 min med tram(sparvagn) in till stan men det ar det latt vart. Skont att komma ifran stressen i stan lite och eftersom bada jobbar dar sa kommer vi hanga en hel del dar anda. Plus att alla bra barer och klubbar ligger ute i St Kilda.
I LOVE LIFE!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fina bilder ser nästan härligare ut än här just nu, börjar längta till sommaren faktiskt. Ha de gott nu! Pappsen

Emelie sa...

Hahah ja men latt att det ar finare har. vart ar sverige fint nagonstans? Tack far!