23 november 2008

Underbar helg!

Sondag eftermiddag och allt ar underbart. I fredags lag jag och stina pa stranden heeela dagen eftersom det var molnfritt for forsta gangen pa lange. (Sjalvklart for jag lida for det nu, brannskador over hela kroppen trots att jag hade 50 i solskyddsfaktor.) Pa kvallen kom Marcus, Claire och Soosh ner for att halsa pa. Jattekul att traffa dom igen! Vi at middag pa en mysig restaurang/bar vid stranden och eftersom Soosh och Claire hade hyrt en bil tankte dom aka till Wet n Wild vattenland pa lordagen, sjalvklart var vi tvugna att hanga med. Soosh kande en kille i Surfers som vi alla kunde bo hos sa redan samma kvall begav vi oss till Surfers paradise. Vi kom fram sent pa kvallen och alla var sjalvklart partysugna som vanligt, problemet var bara att jag och stina hade gatt upp 4 samma morgon for att se soluppgangen (fraga inte varfor) sa vi var inte riktigt pa humor for fest, snarare redo for sangen eftersom vi skulle upp tidigt pa lordagen. Dessutom ar det tidsskillnad mellan Byron och Surfers paradise eftersom det ar olika stater sa man kan saga att vi hade gatt upp 3 pa morgonen, och efter en hel dag efter bara 3 timmars somn ar man ganska slut, sa hur som helst, alla gick alltsa ut, utom jag och Stina som var trakiga och stannade inne. Wet n Wild igar var hur kul som helst, dock en hel del vantan och kanske inte sa "wild" som vi hoppats pa. Kul iaf. Idag har vi vart pa stranden hela dagen och nu kom vi precis fran en sushirestaurang sa jag ar hur matt och nojd som helst. Har dock sand OVERALLT, det ar nackdelen med att bo 100 meter fran en 1,5 mil lang strand. Om man far klaga lite alltsa ;) Ska snart ga och ringa mor och far, bara vanta lite sa dom hinner vakna, det ar namnligen 10 timmars tidsskillnad.
Har hort att det har snoat dar hemma, det later kallt. Om ni gor lite snogubbar for mig sa lovar jag att sola lite for er har!

Inga kommentarer: