19 november 2008

Maste bara saga att Byron ar helt otroligt vackert. Idag har vi faktiskt klarat oss nastan helt utan regn aven om det vart ganska molnigt. Pa fredag har dom iaf lovat att det ska bli 30 grader och sol sa jag haller tummarna. Surfing som galler da, det ser saaa harligt ut! Stranden har ar uuunderbar, jag har gatt langs den flera timmar idag. Badade till och med lite men jag tror jag fick nagot liten manet eller nagot mot mitt ben for det brande till och gor ont fortfarande sa vi far se om jag vagar igen... Bilder harifran kommer snart. Sa lange far ni lite andra bilder...













2 kommentarer:

Cissi sa...

Det är jättekul att kunna läsa och se bilder om vad som händer. Vill se mer! Här har det snöat idag så nu är det vitt ute.

Anonym sa...

må gott. Läste just en bok där handlingen delvis utspelar sig i dina regioner, så klart man tänker på dig. Mannen i boken skulle fira jul med sin dotter. Allt var fantastiskt, om det bara inte regnade så förbenat. Men du...ditt regn är allafall varmare än mitt regn./Hellan