2 november 2008

Fodelsedagskalas och Pub-golf

Handelserik helg, minst sagt. I fredags fyllde James ar och jag, Janine och Johanna tog pa oss ansvaret att fixa kalas. Vi kopte tarta, ljus, glittersugror, cider, kort m.m m.m och det hela blev riktigt lyckat!

Igar var det antligen dags for Pub-golfen som killarna sett fram emot hela veckan. De hade kopt outfits, golfset och laddat i flera dagar. PubGolf gar ut pa att besoka 18 olika pubar och stanna pa varje stalle i max 15 min. Man dricker olika drinkar i varje pub och ska sanka dom pa ett visst antal "klunkar", oftast hole in one, alltsa allt pa en gang. Galet! Vi tjejer var mest med som fotografer och socialt stod. Idag mar vi alla som vi fortjanar. Jag och Johanna ar precis pa vag till Coles for att handla lite mat och jag ska handla ett telefonkort sa jag kan ringa hem, stannar bara till har for att ladda upp lite bilder fran gardagen. Ga in pa facebook for att se dem :)


Idag var det exakt 4 veckor sedan vi akte fran Sverige, det kanns jattekonstigt. Pa ett satt kanns det som om det var typ igar, men samtidigt kanns det jattelange sedan eftersom det hant sa mycket och vi har traffat sa himla mycket folk.


Hur som helst sa saknar jag er alla! <3

Inga kommentarer: