30 oktober 2008

Bra och daliga vanor

Vi har blivit duktiga! Jag, Johanna och Stina har infort godis- och chipsforbud och jag och johanna har borjat springa en runda varje morgon, vi gar/springer i intervaller i 1,5 timme. Har vi festat dagen innan far vi gora ett undantag men da maste vi gora dagen efter. Vi har hallt pa ett tag nu och det kanns sa himla bra, jag ar jattemotiverad!

Allt ar underbart har, forutom att jag saknar min ipod som var min basta van nar jag ville vara ifred lite.

Lagger upp en bild pa mig i min nya troja :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad duktiga ni är som motionerar. Kämpa på!
Söt tröja, på söt tjej :o)
Kramiz från mamma

Cissi sa...

Emelie, du ger en dåligt samvete för här frossas det och noll motion hinns med för stunden. Fin tröja!

Det är superkul att kunna hänga med i vad som händer med dig där nere.

Anonym sa...

hej Emelie här kommer en hälsning från västerås.
stig och harriet hälsar dig så gott