8 oktober 2008

Cairns

Antligen ar vi framme efter att ha rest i 32 timmar. Forst mellanlandade vi i London, sedan var vi i tokyo 10 timmar och nu har vi antligen landat i Cairns. Resan har gatt bra men man ar ganska trott och seg nu efter alla tidomstallningar med klockan och allt. Det ar jattevarmt har trots att klockan bara ar 9 pa morgonen och luften ar fuktig som tusan. Vi har precis lamnat vara ryggsackar pa ett hostel som verkar bra, 15 dollar(ca 90 kr) per natt och da ingar en maltid ocksa. Staden ar dock inte sa fin sa vi funderar pa att bara utforska barriarrevet och sedan rora oss nerat i landet och fixa jobb langre ner... Jag lagger upp bilder lite senare.

Hoppas att ni mar bra dar hemma. Jag saknar er och tanker pa er!

4 kommentarer:

Mezess sa...

Åhh vad roligt Emelie! Ni kommer få det skitkul, jag är så avundsjuk :) Klockan är fyra där nu, jag har precis vaknat och ska ta mig till skolan. Saknar dig!!! Pusss

Turture sa...

Skönt att ni är framme, men sitt inte där och gnäll på värmen här e de frost på nätterna. Ha de så kul och ta hand om er! Turture

Anonym sa...

sköönt att du är framme darling. sak hålla koll på din blogg :) ha d bääääst! <3 puss från denisen

Anonym sa...

EMELIE!
Har precis hittat din blogg, underbart!
Låter som du (ni) har det bra.
Ha det underbart!
puss
/Sara